Pages

My Profil

Foto saya
#Apabila Allah memanggilku ambilah aku dalam keadaan Khusnul Khotimah (baik di akhir) dan sempatkanlah aku mengucapkan kalimat "LA ILAHA ILLALLAH"#

Entri Populer

Minggu, 25 November 2012

Kenangan dan Sang Bintang


malam minitikkan rinai..
gemericik terdengar lambaian sang hujan..
disudut sepi tanpa pendaran bintang..
kumenatap hampa tanpa sinaran..
aku malam yang tertelan kegelapan..
sinarku pun meredup direngkuh awan kelam..
ilustrasi kenangan pun singgah..
menemaniku dalam balutan sunyi..
kenangan itu indah menari dipelataran hati..
desah nafasku membuyarkan lamun.ku..
aku masih disini.. disudut ini..
dibawah hujan ku masih menanti..
kau hadirkan cahayaku kembali..
walaupun akhir'y yang datang bukanlah kenangan..
namun yang pasti dia adalah pilihan sang Illahi Rabbi..
kau kenangan kan kusimpan dibalik tirai hujan..
dan ku akan merajut masa depan bersama sang bintang..
separador

0 comments:

Posting Komentar

Search

Translate

Followers